Elsődleges célunk, hogy egy nagyon jó hangulatú közösséget hozzunk létre, mely együttműködve, eredményesen tud klánként működni. Ezen szabályok ezt a célt próbálják szolgálni.

Az új klántagoktól elvárás a chat, donate aktivitás és a warokbn való részvétel is.

Aki a klán chaten másokat sértő, bántó módon kommunikál, az figyelmeztetést kap a klán vezetéstől.

Aki több alkalommal megsérti a klán szabályokat, vagy (és) többszörösen figyelmeztetést kap, azt végső büntetésként kizárjuk a klánból.


Donate szabályzat

 

Ne foglalkozz vele. Ugyan lehet, hogy egy klánvezető borúsabb pillanatában emiatt kickel, de kit zavar? Élj a pillanatnak! Kicsit konkrétabban: nincs előírt donate követelmény, de ne csak kérj, hanem adj is! A donate általában pörög, de ha bejelentkezéskor régebb óta kint lévő kérést látsz foglalkozz vele… ne várd, hogy majd más feltölti.


War védelmi donate

 

A védő cc-ok feltöltése és a saját cc ellenőrzése minden war résztvevő feladata.
A war mapon megnézed a karid számát, és a következő rendszer alapján rád jutó 2 klántársad cc-jét komplett feltöltöd.
Ha 1. vagy a warmapon, a 2. és a 3. cc a tied.

Ha 2. vagy, az 1. és a 4. cc a tied.
Ha 3., illetve ez alatti vagy, akkor a saját számod*2 és az egyel felette lévő cc a tied. pl 5. vagy, akkor a 10. és a 9. cc jut rád.

Lehetőleg a war induló napján 12 óráig bezárólag.

 

Warra csak maxos egységeket viszünk a cc-okban, csak akkor tölts, ha maxosat tudsz adni.

 

Mindig pontos, számmal ellátott kérésed legyen! pl.: 3 wizard, 3 minion, 7 archer


War támadó cc

 

Alapvetően arra kell törekedni, hogy a lehető legkisebb számú (darabonként legtöbb helyet foglaló) egységeket vigyük magunkkal. Sok kis egységből álló cc-t lehetetlen szétszórva lerakni. Minden egységből csak maxosat lehet kérni.

 

A kérésben jelezd, hogy CW-ra lesz! A "CW-ra bármit" kérés és hasonlóan kreatív szövegek a legszigorúbban tiltott inkompetens kreténség, amiért instant kick jár. Miután letámadtad mindkét körödet.


TH szintlépés

Csak maxolt hősökkel, épületekkel, unitokkal léphetsz TH szintet.

Aki ezt a szabályt megszegi, jobb esetben hosszú ideig tartó CW szünetre számíthat.

Rosszabb esetben rövid ideig tartó búcsúzkodásra.

 


War szabályok

 

Általában a warok folyamatosan futnak. A részvétel nem kötelező, csak akkor rakunk be, ha zöldre vagy állítva. War indulás előtt, chaten is lehet egyeztetni. FONTOS: ha már warban vagy mindkét támadás kötelező!

 

Rusholt karaktereket nem viszünk cw-ra. A warok 21h-22h körül indulnak..


War részvétel

 

Minden esetben időben, még a war indítás előtt tedd magad pirosba, amennyiben nem fogod tudni vállalni a waron való részvételt!

Amennyiben a Spell Factory-t fejleszted, ki kell hagynod a wart! Egyszerűen nem vagy ütőképes.

TH szinttől függetlenül, ha hőst fejlesztesz, nem cw-ozhatsz. Tedd magad pirosba ez időre!


War támadások

 

Mindkét támadás kötelező.

 

Aki elmulaszt kétszer támadni, az egyéni elbírálás alapján büntetést fog kapni (kötelező warbase építés/átadás, warból kimaradás, végső esetben kick!) Loot warokon éppúgy tilos, mint olcsó sereggel támadni! Csak a lehető legerősebb sereggel mehetsz rá egy célpontra, tűnjön bármennyire is könnyűnek. Barchért, BAM-ért, meg egyéb tesco gazdaságos összeállításokért „bünti piros” jár, majd elköszönés. Ha van hátra támadásod, akkor is.

 

Ha nem sikerül 3 csillagoznod az ellenfelet, nyugodtan kérd ki a véleményünket, hogy mit rontottál el. Ha támadás előtt vagy, és nem vagy benne biztos, hogy hogy menj neki az ellennek, akkor is célszerű tanácsokat kérni.A teljesítmény fontos! Alapvetően 3 csillagra törekszünk, viszont a konstans 1 csillagozást nem tudjuk elnézni.

 

Szankcionálni fogjuk, ha látszik, hogy totális inkompetencia miatt szúrta el a támadását valaki, és nem is mutat hajlandóságot, vagy egyszerűen nincs képessége a fejlődésre.

 

A warok támadásszervezése Messenger-en a War csoportban, klánmailben és a wartérképen történik. Minden klántagtól elvárás, hogy war közben figyeljen az ott közöltekre.

 

Alapesetben az 1. támadásnál mindenki a saját számát üti. Ha más stratégia kell egy adott cw-on, klánmailben kiírjuk, ki kit üssön.

 

A 2. támadások célpontját a Messenger csoportban, illetve a war térképen fogjuk közölni.

 

Ha valakinek nem világos, kit kell támadjon, kérdezzen!

 

A war-ok este 9h-10h között kezdődnek. Mindenki köteles másnap 17h-ig legalább egyet támadjon. A th12 alattiak mindkettőt!

 

Akinek bármi gondja van (pl korábbban kell 2. célpont, vagy csak későn tud támadni, vagy akármi) írjon a csoportba, vagy a coc chat-re.

 

A klánszabályzat elolvasása után kérünk pár szóban mutatkozz be. (Életkor, lakhely, megszólítási név)


A th13-as war base építésről

 

Ahhoz, hogy a klánunk a cw-okon és a cwl-kon sikeres lehessen, elengedhetetlen, hogy olyan base-ekkel vegyünk részt, amik nem 3x-ozhatóak (vélhetően). Akinek a base –ét az építését követően az első 10 támadó valamelyike 3x-ra leüti, köteles a következő warra (CWL-ben is) újat építeni. Akinek a base-e már túl van a 10 védésen, az akkor kell újat építsen, ha kétszer 3x-ozták.

 

Akit bármikor úgy vernek le, hogy a támadó sereg jó része túléli, az a base kuka!

 

Az érintettek a kötelező base építésről klán mailt fognak kapni.

 

Az új base-ek lehetőleg az ellenfeleink jó base –einek a másolatai legyenek. Ha valaki feltétlen netes base-t akar építeni, akkor olyan mértékben alakítsa át, hogy ne lehessen az eredetihez hasonlóan 3x-ozni.

 

Aki a base építési kötelességének nem tud/ akar eleget tenni, CW-re és a nagy klán CWL war-jaira sem fog bekerülni.


Clan games

 

A Clan Games-eken minden alkalommal klánüzenetben közöljük az adott CG-en elvárt minimális érme számot, amit minden karinak el kell érni. Ennek célja értelemszerűen az, hogy aki a CG reward előnyeit szeretné élvezni, vegye ki a részét a közösségi erőfeszítésből is. A potyautasokat nem szeretjük.

 

A több karival játszóknak nem kötelező minden karival egyenként teljesíteni az elvárt minimumot. A lényeg, hogy valahogy összegyűjtse a karijai száma x a minimális érme számot. (pl. van 3 karid, az elvárt érme szám 1300, akkor 3x1300=3900 érmét kell összeszedned).

 

Aki a cg végén nem éri el az elvárt érme számot és utolsó az érmeszámlistán, kickkeljük! (ha mögötted csak kiskarik vannak az nem túl egészséges, azoknál ugyanis a főkarik érmeszáma is beszámít)

 

Amint véget ér egy cg, értékelő pontokat adunk minden karinak.

 

  • amelyik a maximális elérhető érmét hozza : +1 pontot,
  •  
  • amelyik az elvárt érmeszámot hozza: 0 pontot,
  •  
  • amelyik nem hozza az elvárt érme számot : 1 pont levonást kap.

 

Amikor clan war liga indul, összeadjuk az egyes karik utolsó 3 clan games pontszámát.

 

Amelyiknél az összeg negatív szám, nem jelöljük a ligába.

 

Tehát röviden: a CWL részvétel feltétele az CG aktivitás!


Clan War Liga

 

CWL-ba minimum 15 főt kell, de akár 50 főt is lehet nevezni. Aki a cg-ek alapján kiérdemli, mindenképp nevezzük a CWL-ba.
Annak azonban, hogy az egyes csatákban részt is vehessen valaki, további feltételei vannak.
1. Az utolsó cwl óta lezajlott normál cw-ok 1/3-án részt kell venned.
2. Mindig a legerősebb 15 olyan karit visszük a nevezettek közül, akik az 1. pontban leírtakat teljesítették.

A cwl alapvetően a th13-asok "játszótere". Annak érdekében, hogy a kisebb th szintű karik is aktívan részt vehessenek a liga csatákban, csináltunk egy Erőspista CWL klánt. Amennyiben a cg-ek alapján legalább 30 kari jogosult a cwl-ba nevezésre, a th13 alattiak abban a klánban csatázhatnak. (Azok is, akik a nagyklánban nem warképesek)

 

A cwl ideje alatt tilos a hőshúzás!
A támadás éppúgy kötelező, mint cw-on.

 

Ez a két szabály az Erőspista CWL klánra is vonatkozik.

 

 

 

Hajrá Pisták!