Elsődleges célunk, hogy egy nagyon jó hangulatú közösséget hozzunk létre, mely együttműködve, eredményesen tud klánként működni. Ezen szabályok ezt a célt próbálják szolgálni.
Az új klántagoktól elvárás a chat, donate aktivitás és a warokbn való részvétel is.
Aki a klán chaten másokat sértő, bántó módon kommunikál, az figyelmeztetést kap a klán vezetéstől.
Aki több alkalommal megsérti a klán szabályokat, vagy (és) többszörösen figyelmeztetést kap, azt végső büntetésként kizárjuk a klánból.
Donate szabályzat
Ne foglalkozz vele. Ugyan lehet, hogy egy klánvezető borúsabb pillanatában emiatt kickel, de kit zavar? Élj a pillanatnak! Kicsit konkrétabban: nincs előírt donate követelmény, de ne csak kérj, hanem adj is! A donate általában pörög, de ha bejelentkezéskor régebb óta kint lévő kérést látsz foglalkozz vele… ne várd, hogy majd más feltölti.
War védelmi donate
A védő cc-ok feltöltése és a saját cc ellenőrzése minden war résztvevő feladata.
A war mapon megnézed a karid számát, és a következő rendszer alapján rád jutó 2 klántársad cc-jét komplett feltöltöd.
Ha 1. vagy a warmapon, a 2. és a 3. cc a tied.
Ha 2. vagy, az 1. és a 4. cc a tied.
Ha 3., illetve ez alatti vagy, akkor a saját számod*2 és az egyel felette lévő cc a tied. pl 5. vagy, akkor a 10. és a 9. cc jut rád.
Lehetőleg a war induló napján 12 óráig bezárólag.
Warra csak maxos egységeket viszünk a cc-okban, csak akkor tölts, ha maxosat tudsz adni.
Mindig pontos, számmal ellátott kérésed legyen! pl.: 3 wizard, 3 minion, 7 archer
War támadó cc
Alapvetően arra kell törekedni, hogy a lehető legkisebb számú (darabonként legtöbb helyet foglaló) egységeket vigyük magunkkal. Sok kis egységből álló cc-t lehetetlen szétszórva lerakni. Minden egységből csak maxosat lehet kérni.
A kérésben jelezd, hogy CW-ra lesz! A "CW-ra bármit" kérés és hasonlóan kreatív szövegek a legszigorúbban tiltott inkompetens kreténség, amiért instant kick jár. Miután letámadtad mindkét körödet.
TH szintlépés
Csak maxolt hősökkel, épületekkel, unitokkal léphetsz TH szintet.
Aki ezt a szabályt megszegi, jobb esetben hosszú ideig tartó CW szünetre számíthat.
Rosszabb esetben rövid ideig tartó búcsúzkodásra.
War szabályok
Általában a warok folyamatosan futnak. A részvétel nem kötelező, csak akkor rakunk be, ha zöldre vagy állítva. War indulás előtt, chaten is lehet egyeztetni. FONTOS: ha már warban vagy mindkét támadás kötelező!
Rusholt karaktereket nem viszünk cw-ra. A warok 21h-22h körül indulnak..
War részvétel
Minden esetben időben, még a war indítás előtt tedd magad pirosba, amennyiben nem fogod tudni vállalni a waron
való részvételt!
Amennyiben a Spell Factory-t fejleszted, ki kell hagynod a wart! Egyszerűen nem vagy ütőképes.
TH szinttől függetlenül, ha hőst fejlesztesz, nem cw-ozhatsz. Tedd magad pirosba ez időre!
War támadások
Mindkét támadás kötelező.
Aki elmulaszt kétszer támadni, az egyéni elbírálás alapján büntetést fog kapni (kötelező warbase építés/átadás, warból kimaradás, végső esetben kick!) Loot warokon éppúgy tilos, mint olcsó sereggel támadni! Csak a lehető legerősebb sereggel mehetsz rá egy célpontra, tűnjön bármennyire is könnyűnek. Barchért, BAM-ért, meg egyéb tesco gazdaságos összeállításokért „bünti piros” jár, majd elköszönés. Ha van hátra támadásod, akkor is.
Ha nem sikerül 3 csillagoznod az ellenfelet, nyugodtan kérd ki a véleményünket, hogy mit rontottál el. Ha támadás előtt vagy, és nem vagy benne biztos, hogy hogy menj neki az ellennek, akkor is célszerű tanácsokat kérni.A teljesítmény fontos! Alapvetően 3 csillagra törekszünk, viszont a konstans 1 csillagozást nem tudjuk elnézni.
Szankcionálni fogjuk, ha látszik, hogy totális inkompetencia miatt szúrta el a támadását valaki, és nem is mutat hajlandóságot, vagy egyszerűen nincs képessége a fejlődésre.
A warok támadásszervezése Messenger-en a War csoportban, klánmailben és a wartérképen történik. Minden klántagtól elvárás, hogy war közben figyeljen az ott közöltekre.
Alapesetben az 1. támadásnál mindenki a saját számát üti. Ha más stratégia kell egy adott cw-on, klánmailben kiírjuk, ki kit üssön.
A 2. támadások célpontját a Messenger csoportban, illetve a war térképen fogjuk közölni.
Ha valakinek nem világos, kit kell támadjon, kérdezzen!
A war-ok este 9h-10h között kezdődnek. Mindenki köteles másnap 17h-ig legalább egyet támadjon. A th12 alattiak mindkettőt!
Akinek bármi gondja van (pl korábbban kell 2. célpont, vagy csak későn tud támadni, vagy akármi) írjon a csoportba, vagy a coc chat-re.
A klánszabályzat elolvasása után kérünk pár szóban mutatkozz be. (Életkor, lakhely, megszólítási név)
A th13-as war base építésről
Ahhoz, hogy a klánunk a cw-okon és a cwl-kon sikeres lehessen, elengedhetetlen, hogy olyan base-ekkel vegyünk részt, amik nem 3x-ozhatóak (vélhetően). Akinek a base –ét az építését követően az első 10 támadó valamelyike 3x-ra leüti, köteles a következő warra (CWL-ben is) újat építeni. Akinek a base-e már túl van a 10 védésen, az akkor kell újat építsen, ha kétszer 3x-ozták.
Akit bármikor úgy vernek le, hogy a támadó sereg jó része túléli, az a base kuka!
Az érintettek a kötelező base építésről klán mailt fognak kapni.
Az új base-ek lehetőleg az ellenfeleink jó base –einek a másolatai legyenek. Ha valaki feltétlen netes base-t akar építeni, akkor olyan mértékben alakítsa át, hogy ne lehessen az eredetihez hasonlóan 3x-ozni.
Aki a base építési kötelességének nem tud/ akar eleget tenni, CW-re és a nagy klán CWL war-jaira sem fog bekerülni.
Clan games
A Clan Games-eken minden alkalommal klánüzenetben közöljük az adott CG-en elvárt minimális érme számot, amit minden karinak el kell érni. Ennek célja értelemszerűen az, hogy aki a CG reward előnyeit szeretné élvezni, vegye ki a részét a közösségi erőfeszítésből is. A potyautasokat nem szeretjük.
A több karival játszóknak nem kötelező minden karival egyenként teljesíteni az elvárt minimumot. A lényeg, hogy valahogy összegyűjtse a karijai száma x a minimális érme számot. (pl. van 3 karid, az elvárt érme szám 1300, akkor 3x1300=3900 érmét kell összeszedned).
Aki a cg végén nem éri el az elvárt érme számot és utolsó az érmeszámlistán, kickkeljük! (ha mögötted csak kiskarik vannak az nem túl egészséges, azoknál ugyanis a főkarik érmeszáma is beszámít)
Amint véget ér egy cg, értékelő pontokat adunk minden karinak.
Amikor clan war liga indul, összeadjuk az egyes karik utolsó 3 clan games pontszámát.
Amelyiknél az összeg negatív szám, nem jelöljük a ligába.
Tehát röviden: a CWL részvétel feltétele az CG aktivitás!
Clan War Liga
CWL-ba minimum 15 főt kell, de akár 50 főt is lehet nevezni. Aki a cg-ek alapján kiérdemli, mindenképp nevezzük a CWL-ba.
Annak azonban, hogy az egyes csatákban részt is vehessen valaki, további feltételei vannak.
1. Az utolsó cwl óta lezajlott normál cw-ok 1/3-án részt kell venned.
2. Mindig a legerősebb 15 olyan karit visszük a nevezettek közül, akik az 1. pontban leírtakat teljesítették.
A cwl alapvetően a th13-asok "játszótere". Annak érdekében, hogy a kisebb th szintű karik is aktívan részt vehessenek a liga csatákban, csináltunk egy Erőspista CWL klánt. Amennyiben a cg-ek
alapján legalább 30 kari jogosult a cwl-ba nevezésre, a th13 alattiak abban a klánban csatázhatnak. (Azok is, akik a nagyklánban nem warképesek)
A cwl ideje alatt tilos a hőshúzás!
A támadás éppúgy kötelező, mint cw-on.
Ez a két szabály az Erőspista CWL klánra is vonatkozik.
Hajrá Pisták!